Darmowa wysyłka od 200zł
Zwroty do 14 dni
Infolinia 24/7
+48 515 183 472
Strona główna » Zwroty i reklamacje
Kategorie
Szukaj
alt

Zwroty i reklamacje

  • Zwroty i reklamacje

REKLAMACJE I ZWROTY

Uprzejmie informujemy, że po zakupie produktów w naszej drogerii, masz 14 dni na ich zwrot bez podania przyczyny. Zakupione przez Ciebie przedmioty, które chcesz zwrócić, nie mogą nosić śladów użytkowania.

Jak dokonać zwrotu?

Na adres Black Option – Krzysztof Hemer, Kłocko 99, 98-200 Sieradz, NIP: 827-176-40-38 odeślij do nas zakupione produkty, które chcesz zwrócić. Poinformuj nas mailowo (kontakt@blackoption.pl) lub telefonicznie o zwrocie. Poprosimy Cię także o numer rachunku bankowego, na które zwrócimy Ci pieniądze w ciągu maksymalnie 10 dni roboczych od otrzymania przesyłki zwrotnej. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

Reklamacje

Sklep jest zobowiązany do dostarczenia Klientom sprzedawanych rzeczy bez wad fizycznych i prawnych (rękojmia). W przypadku wadliwości nabytych towarów Klientom przysługują uprawnienia przewidziane w ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. z 2014 r. poz. 121 z późn. zm.), w szczególności w części odnoszącej się do rękojmi (art. 556 i nast.). 

Jak złożyć reklamację?

Reklamacje prosimy składać na adres siedziby Sklepu BlackOption.pl, tj.:

Black Option – Krzysztof Hemer
Kłocko 99
98-200 Sieradz
NIP: 827-176-40-38
 

lub na adres mailowy - kontakt@blackoption.pl. Reklamacje możesz składać także telefonicznie!

Co powinna zawierać reklamacja?

Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać dane kontaktowe kupującego, informacje o rodzaju wad i dacie ich stwierdzenia, żądanie Klienta, oraz potwierdzenie dokonania zakupu reklamowanego towaru w Sklepie. 

O czym należy pamiętać?

Jeśli do rozpoznania reklamacji konieczne okaże się zapoznanie się przez Sprzedawcę ze sprzedaną rzeczą, Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, będzie zobowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć rzecz do miejsca oznaczonego w umowie sprzedaży, a gdy takiego miejsca nie określono w umowie - do miejsca, w którym rzecz została wydana Klientowi.

Jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania dostarczenie rzeczy przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić rzecz Sprzedawcy w miejscu, w którym rzecz się znajduje. 

Kiedy otrzymam odpowiedź na reklamację?

Sklep ustosunkuje się do reklamacji Klienta w terminie do 14 dni.
Obsługa Sklepu może się z Państwem kontaktować w celu jak najlepszego rozwiązania sprawy reklamacji.

 

UWAGA

Sklep nie udziela odrębnej gwarancji na sprzedawane produkty (niektóre produkty mogą być objęte gwarancją ich producenta), jak również nie świadczy usług posprzedażowych.


Przejdź do strony głównej